Prekių pristatymas
- Jūsų įsigytas prekes į namus pristatys mūsų patikimas kurjeris. Prekes taip pat galime pristatyti į pasirinktą paštomatą.
- Konkreti pristatymo kaina pateikiama pasirinkus pristatymo būdą.
- Perkant tam tikrą kiekį prekių, arba viršijus tam tikrą sumą, taip pat specialių akcijų metu gali būti taikomas nemokamas prekių pristatymas.
- Jeigu užsakymas gautas iki 11 val., jis pradedamas vykdyti tą pačią darbo dieną. Prekės pristatomos 1-3 darbo dienų laikotarpyje.
- Gavę siuntą, privalote patikrinti ar siunta nėra nepažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista). Taip pat privalote patikrinti ar siunta nėra pažeista iš vidaus, ar atvyko visos užsakytos prekės.
- Tuo atveju, jei siunta pažeista ar trūksta tam tikrų prekių – siuntos nepriimti.
- Jums priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta nepažeistoje pakuotėje ir atitinka prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.
Prekių grąžinimas
- Tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška, privalote per 48 valandas mus informuoti apie kokybės trūkumus el. paštu zivile@valgespalve.lt arba telefonu +370 689 10387.
- Netinkamos kokybės prekę parsisiųsime savo lėšomis ir pakeisime ją į tinkamos kokybės prekę arba grąžinsime už netinkamos kokybės prekę sumokėtus pinigus.
- Tuo atveju kai pageidaujate, kad būtų grąžinti pinigai už grąžintas netinkamos kokybės prekes, turite raštu arba el. paštu zivile@valgespalve.lt pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo.
- Prašyme dėl pinigų grąžinimo nurodykite: vardą, pavardę, užsakymo numerį, netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, bei grąžinimo priežastį.
- Gavus prašymą su jumis susisieksime ir galutinai suderinsime visus reikiamus klausimus.
- Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje bei pagal nurodytą komplektaciją turi būti išsaugotos visos komplektuojamosios dalys.
- Pinigai grąžinsime atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo mokėta už prekes.
- Pinigai grąžinami per 3 darbo dienas nuo prašymo pateikimo ir netinkamos kokybės prekės išsiuntimo.
- Nekokybiškų prekių grąžinimo ar keitimo išlaidas apmokėsime mes.
- Dėl kokybiškų prekių grąžinimo ar keitimo kitomis, susisiekite su mumis atskirai.